Públic objectiu: Ciutadania en general i comerços
Temporalitat de la campanya: 5 mesos
Any de desenvolupament: 2021
Entitat organitzadora: Ajuntament de Torredembarra
Torredembarra és un municipi costaner que té una gran variació d’habitants a l’hivern i a l’estiu. Les campanyes de sensibilització en aquest municipi han de tenir en compte la diferència d’informació que rep la ciutadania resident habitualment i els turistes puntuals. L’Ajuntament decideix desenvolupar dues campanyes per incidir en la recollida del vidre, d’una banda, i les fraccions d’envasos i paper i cartró per una altra.
La campanya ‘Vidre=Verd’ ja es va implementar el 2016. Es decideix utilitzar el mateix eslògan amb 2 objectius: incrementar el vidre en la recollida porta a porta ciutadana i sensibilitzar els comerços grans generadors de vidre per millorar la recollida porta a porta comercial.
Amb l’eslògan ‘Objectiu 100 tones d’envasos lleugers i cartró’ es pretén també incrementar la recollida selectiva d’envasos lleugers i paper i cartró i alhora resoldre els dubtes que puguin tenir la ciutadania i els comerços a l’hora de dipositar aquestes dues fraccions.
Les accions de les dues campanyes inclouen reunions informatives, visites personalitzades als comerços, cartelleria, entrega de fulletons informatius i anuncis als mitjans de comunicació locals.