El teu futur i el del planeta no es poden separar. Tota la resta, sí.

Tipus recollida: Porta a porta comercial

Localització: Barcelona

Núm habitants: 3.239.337


Públic objectiu: Comerços

Temporalitat de la campanya: 8 mesos

Any de desenvolupament: 2021

Entitat organitzadora: Àrea Metropolitana de Barcelona

Aquesta campanya té l’objectiu de millorar la recollida selectiva de residus en els establiments del sector HORECA dels 36 municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (hotels, bars, restaurants, càmpings, discoteques i empreses de càtering). S’ha desenvolupat a partir de dos objectius principals: informar de l’obligatorietat de la recollida selectiva en origen de les diferents fraccions i identificar les principals problemàtiques dels productors que encara no la fan. L’eix central de la campanya és una enquesta per recollir les opinions dels productors. 


En una primera fase es planifiquen les visites als establiments i es formen els equips d’educació ambiental. Per a la fase de treball de camp es contemplen un màxim de 3 visites als establiments. En el marc de la tercera fase s’analitzen les dades obtingudes i s’elabora un informe final amb propostes de millora. 

Pòster informatiu genèric sobre la campanya per als productors 
 
Fulletó explicatiu sobre les 5 fraccions principals de la recollida selectiva, la importància de separar i trucs i consells per a fer bones pràctiques en l’àmbit dels residus
 
Làmina explicativa que s’entrega als establiments per difondre la informació sobre la recollida selectiva entre l’equip d’empleats  
 
Adhesius identificatius per als bujols dels diferents establiments 
 
 
 
 
VEURE CAMPANYES EN EL MAPA